Deel

Wij verkopen gebakken lucht.

Niet waar luchtkastelen van worden gemaakt maar zuurstof, die vorm en inhoud geeft aan uw online identiteit!

Maar al te vaak kom ik het tegen: heb ik een kennismakingsgesprek bij een bedrijf, doe ik vooraf een online check en zou ik als consument al lang zijn afgehaakt…overal online een beetje aan mee doen, resulteert maar al te vaak in de ‘net niet show’… Sta ik vervolgens in een prachtige zaak voor een stralende ondernemer, en ben ik blij wanneer we weer mogen helpen om diens online identiteit net zo succesvol te maken!

Omnichannel marketing is een mooi begrip. Maar hoe werkt het in de praktijk?! Zorg dat je klant, cliënt of gast, online net zo enthousiast van jouw bedrijf wordt als in de offline ervaring.

Onze directeur Lars Pacbier wilde deze vertaling ook zien in ons nieuwe kantoorpand, aan de Geerstraat in centrum Heerlen. Hij organiseerde een wedstrijd, waarbij ieder team zijn ruimte moest pimpen op basis van 3 criteria: Functionaliteit, Creativiteit en Groei. Wij van Business Development dachten daardoor van buiten naar binnen en van binnen naar buiten: zoals we dagelijks doen, of beter gezegd mògen doen, voor onze klanten, cliënten en businesspartners. Het resulteerde in muurschilderingen van Kunstenaar Dave de Leeuw, om bij weg te dromen, te inspireren èn omdat we de Kunst van goede social media tactics verstaan! We kozen voor opblaasfiguren aan het plafond – vanwege onze zuurstof voor jouw online identiteit – maar werden daar keihard op afgerekend door onze collega’s (we moesten elkaar beoordelen) want die figuren believen wèl continu onderhoud… Ja dùh…check out our pretzel that nowadays looks like shit. Precìes wat er online gebeurt wanneer je je identiteit niet continu van zuurstof voorziet!

De krokodil – concurrentie – ligt continu op de loer en juist dat beest heeft de tand des tijds wel doorstaan…We hebben een reddingsboei om onze ruïne gegooid… (het moge duidelijk zijn) een roulerende bibliotheek ter naslagwerk, ontspanning en bezieling (to the growth of great minds), chill out couches, steps to Step Up en andere shizzle waarmee door de überhippe youngsters dagelijks wordt gevoetbald of geracet door het kantoor om nog meer in de creatieve flow te komen. Oh ja, we hadden ook muntplantjes (groei en efficiëntie), maar die hebben de mooie Muijito zomer en herfst-muntthee niet langer overleefd…

Hebben wij gewonnen? Nee (stelletje f*ckertjes 😉 maar doen wij dat dagelijks voor onze relaties? Ja!!! Want wij kunnen ons zeer goed in de wensen en behoeften van ònze relaties èn die van hùn verplaatsen! Zo goed zelfs dat ik nu besef dat ik net als die ondernemers ben: in de positieve waan van de dag ligt ook mijn prioriteit bij het helpen van onze relaties en verschuift zelfs mijn geplande zakelijke social media activiteit altijd weer door naar morgen…en voordat je het weet is er weer een jaar voorbij…Shit!!! Ik bèn de pretzel! Maar niet voor lang meer! Ook goede voornemens?! Ik hoor ze graag!

Shelly Hamers – Business Development FB4