FB4 Premium

Met FB4 Premium adviseren wij u en uw medewerker op een projectmatige manier, met een duidelijke kop en staart, over social mediamarketing. Daarnaast bepalen we een social mediastrategie die aansluit op uw marketingstrategie of merkenmanagement. Desgewenst nemen we ook de uitvoering van de strategie voor onze rekening. Zo zorgen wij samen voor een succesvolle online zichtbaarheid die past bij de wensen en doelstellingen van uw organisatie.

De pijlers die binnen FB4 Premium centraal staan:

  • Strategie vorming;
  • Data-analyse;
  • Campagne voering;

Voor wie

FB4 Premium is geschikt voor MKB-bedrijven en landelijke B2B bedrijven en publieke organisaties die een social media vraagstuk hebben waar op dat moment onvoldoende social media kennis aanwezig is om het vraagstuk kwalitatief en resultaatgericht uit te voeren.

Ook is FB4 Premium interessant voor bedrijven en organisaties die het volgende willen weten:

  • Hoe kan ik mijn marketingstrategie vertalen naar een social mediastrategie?
  • Hoe kan ik mijn marketingcampagne via social media ondersteunen?
  • Ik heb een social mediastrategie opgezet, en nu?
  • Hoe kan ik mijn offlineactiviteiten ondersteunen met social mediamarketing en eventuele overige online marketing?
  • Wat heeft social media mij opgeleverd?
  • Hoe kan ik mijn bedrijf of product meer als merk positioneren via social mediamarketing?

Onze aanpak:

Na een intakegesprek, waarin wij uw bedrijf leren kennen, nemen wij u mee in een traject van 3 sessies van 2 uur. Deze sessies zijn nodig om voor u de juiste doelstellingen en strategieën te bepalen voor een zo resultaatgericht mogelijke aanpak.

1e sessie (2 uur)
Concurrentieanalyse

2e sessie (2 uur)
Adverteren

3e sessie (2 uur)
Analyse (ROI – Google Analytics)

Certificaat blauwe band social media:

Na het succesvol doorlopen van de sessies ontvangt u het certificaat blauwe band social media. Dit certificaat toont aan dat u begrijpt hoe u social media strategisch en tactisch inzet op een resultaatgerichte manier, én hoe u verbinding legt met eventuele offlineactiviteiten van uw organisatie.